Stora Coop Bromma – en matbutik utöver det vanliga

Våren är här med flera nyheter på Bromma Blocks

Det händer mycket hos oss på Bromma Blocks nu: Nya Stora Coop Bromma har smygöppnat och är en matbutik utöver det vanliga, Mitsubishis Concept Store erbjuder nytänkande sätt att lära sig mer om fördelarna med Outlander Plug-in Hybrid, JM har öppnat showroom för att visa kommande bostäder i södra Mariehäll och Scorett som uppdaterat sin butik och nu erbjuder Håkanssons sortiment av skor och tillbehör.

Nya Stora Coop Bromma har smygöppnat och är en matbutik utöver det vanliga – bland annat har dagens populära manuella fisk- och köttdiskar kompletteras med nya spännande avdelningar med maten i fokus. En 50 meter lång delidisk, en härlig frukt- och gröntavdelning och ny spel/tobaksavdelning är några av de nyheter du kommer möta vid ditt besök. Varmt välkommen till Stockholms bästa matbutik!

Upplev Mitsubishi Concept Store
Mitsubishi Concept Store är en interaktiv arena där man på ett nytänkande och engagerande sätt kan lära sig mer om fördelarna med bilen Outlander Plug-in Hybrid. Som besökare kan man drömma sig bort till olika miljöer och situationer i en teknologisk årstidsväljare. Mitsubishi Concept Store är bemannad och öppen alla dagar i veckan. Ett flertal bilar finns för provkörning i Bromma Blocks garage.

Lär känna det nya Mariehäll i JM Showroom
Nu har JM AB ett showroom öppet på Bromma Blocks för att visa kommande bostäder i södra Mariehäll. På västra sidan av Bällstaviken ska projekt Strandkanten byggas, ett nytt bostadsläge i Bromma nära Bromma Blocks, vid vatten och strandpromenad. I Mariehäll pågår en spännande omvandlingsprocess från industriområde till en attraktiv ny stadsdel. Totalt består projekt Strandkanten av 253 lägenheter.

Scorett uppdaterar med Håkanssons
Scorett har byggt om och uppdaterat sin butik med Håkanssons sortiment av skor och tillbehör. Håkanssons varit etablerat på den svenska skomarknaden sedan 1959 och erbjuder skor och accessoarer av hög kvalitet från välkända varumärken som Allen Edmonds, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, GANT, Novita och Canada Snow.

Zoo.se Veterinärklinik – den lilla kliniken med det stora hjärtat
Zoo.se Veterinärklinik hjälper till med allt från förebyggande djurhälsovård, tandvård, kastrationer och röntgen till medicinska utredningar. Nyheter för våren är drop-in kloklippning hos våra djurvårdare, seniorkoll hos veterinärerna samt SKK röntgen. Kliniken är en modern poliklinikmottagning med narkos- och operationsavdelning, vårdavdelning för dagoperationer och medicinska utredningar. Kliniken har även ett laboratorium, digitalröntgen, dentalröntgen och ultraljud.

Välkommen till Bromma Blocks!

En handelsplats och retail park där du hittar de stora kedjorna och små utvalda butiker. Vi erbjuder shopping i trivsam miljö med parkeringsplatser nära butikerna.

Bromma Blocks
Ulvsundavägen 185