Brothers öppnar ny butik i Halmstad!

Brothers öppnar ny butik i Halmstad!

Torsdagen den 26 oktober invigs den nya Brothersbutiken i Hallarna, före detta Eurostop, och kommer i samband med detta att under öppningshelgen erbjuda 20 procent rabatt på hela sortimentet. Brothers, som sedan tidigare har ytterligare en butik i Halmstad, stärker därmed sin närvaro i staden.

Den nya butiken har en försäljningsyta på 196 kvadratmeter, och kommer att ligga i det nyrenoverade köpcentrumet Hallarna, tidigare Eurostop, strax utanför Halmstad. Magnus Ziegler, franchisetagare och ansvarig för Brothersbutiken, ser fram emot torsdagen.

- Det ska bli jättespännande, och jag har stora förhoppningar inför öppningen. Det finns självklart tuff konkurrens i ett så stort köpcentrum, men jag känner mig väldigt trygg i Brothers koncept och vårt sortiment. Vi har en bred, modemedveten kundgrupp med män mellan allt från 15 till 75 år. Det ställer höga kunskapskrav på oss som personal, men vi erbjuder en väldigt hög servicegrad och har mycket kunniga medarbetare, säger han.

Brothers i Hallarna kommer, som tidigare nämnts, att drivas i franchiseregi av Magnus och Peter Ziegler. De driver sedan tidigare Brothers-butiken på Köpmansgatan i centrala Halmstad, och de båda har en gedigen erfarenhet.

- Vi har varit med sedan Brothers startade för 25 år sedan, och känner en stor tillit till både konceptet och alla varumärken. Med våra butiker är vi en stor inspirationskälla i Halmstad, och vi hoppas nu så klart att fler ska ta del av vår kunskap och vårt sortiment, säger Magnus Ziegler.

Och under premiärhelgen kommer kunderna, så väl gamla som nya, att kunna ta del av ett generöst öppningserbjudande – både i den nyöppnade butiken i Hallarna samt i City-butiken.

- Vi kommer att ha 20 procent rabatt på hela sortimentet i båda butikerna, avslutar Magnus Ziegler.

Öppningserbjudande

Under hela premiärhelgen, 26-29 oktober 2017 firas öppningen med 20 procent rabatt på hela sortimentet. Erbjudandet gäller alla som är, eller blir, medlem i C/O Brothers.