BT: S MOLNBASERADE IDENTITETSTJÄNST BT ASSURE CLOUD IDENTITY, NU ÄNNU SÄKRARE

BT och CA Technologies meddelar att BT:s managerade identitetstjänst; BT Assure Cloud Identity nu inkluderar CA:s säkerhetslösning för managerade tjänster; CA Secure Cloud. Detta innebär att kunders data nu skyddas av dubbla säkerhetsvallar i molnet, på plats, och i hybrida IT-system.

Assure Cloud Identity möter den ökade efterfrågan på mobilitet, sociala identiteter, partnerintegration och kundaccess. Lösningen är designad för att säkert sammankoppla anställda, kunder och partners med företagsapplikationer oavsett var användarna befinner sig eller vilken enhet de använder.

• bt assure cloud identity
  • ca technologies