Luleå går som (malm)tåget

Nyhet   •   Maj 03, 2018 12:38 CEST

Kommunstyrelsens ordförande Niklas Nordström (S), Luleå kommun, intervjuas av Fastighetsnytt och Business Arena i tematidningen om Luleå.

I norra Sverige står utmaningarna i att tillhandahålla en utvecklingstakt som matchar tillväxtbehoven. Luleå har gjort det mesta rätt de senaste åren. Staden har hunnit långt på sin resa från traditionell industristad till internationellt konkurrenskraftigt centrum.

Tidningen Fastighetsnytt och Nordens största mötesplats för fastighetsbranschen Business Arena, publicerar i samband med kongressen Business Arena Luleå den 29 maj en tematidning om kommunen. Välkommen att ta del av utgåvan digitalt!

Intervju med kommunstyrelsens ordförande Niklas Nordström, krönika av journalisten Mark Isitt, statistik över hyres- och transaktionsmarknaden och mycket mer ryms i den 20-sidiga tidningen. Missa inte heller reportaget om det bästa med Luleå!

Om Business Arena Luleå:

Fastighetsnytts Förlags AB, som står bakom Business Arena, har under våren 2018 utökat sitt koncept med lokala mötesplatser med fokus på fastighetsbranschen och samhällsbyggnadssektorn. Först ut i satsningen Business Arena Satellit blir Business Arena Luleå den 29 maj i samarbete med Luleå kommun. Platsen är Clarion Hotel Sense.

För anmälan, program och övrig information se relaterade länkar.

Kommentarer (0)

Kommentera