Butterick’s håller sminkkurs i Norge

Blogginlägg   •   Sep 25, 2019 14:54 CEST

Just nu pågår den årliga septembermässan i Drammen för leksakskedjan Nordic Toy Team där den svenska leksakskedjan LEKEXTRA ingår. Butterick’s är på plats och håller en skräddarsydd sminkkurs för våra återförsäljare. Vi visar upp våra sminkset och demonstrerar enkla sminkningar för att skapa olika djur- och halloweensminkningar. I år kommer vi att visa hur du enkelt förvandlar dig till Joker, en Alv och en legogubbe.

Butterick’s håller sminkkurs för kunder på mässa i Drammen
Lindsay Telford, som är sminkös på Butterick’s, är på plats tillsammans med Thobias Thorwid som sitter modell för de olika sminkningarna. Lindsay ger deltagarna grundläggande kunskap om sminket och ger inspirerade sminktips och skötselråd. Under kursen kommer Thobias att sända live på Butterick’s instagram där våra följare kan interagera med oss. Sminkuppvisningen är mycket uppskattad, både av följare och återförsäljare.

Kommentarer (0)

Kommentera