Nu söker vi Årets byggchef

Nu söker vi Årets byggchef

Chefer på olika nivåer och inom olika delar av branschen kan nomineras. Vinnaren ska vara en chef som är skicklig på att driva en byggprocess optimalt, för kunder, det egna företaget och medarbetarna. Och en person som står för förnyelse.

Sådana byggchefer finns runt om i bygg-Sverige, det har varit tydligt efter de tidigare årens tävlingar. Så nominera din favorit genom att skicka in uppgifter till oss.  En jury bedömer byggcheferna efter fem kriterier. Vi vill därför att du skriver några rader om den person du nominerar under varje rubrik av dessa fem: -  Lönsamhet -  Kundreaktioner - Etiskt agerande -  Ledarskap -  Förnyelse

Vi behöver också en del faktauppgifter om den person du vill se som Årets byggchef. Så ange: -  den nominerades namn - företag -  position - kort om bakgrund -  samt telefonnummer

Det är särskilt viktigt att vi får kontaktuppgifter till personer som kan berätta mer om den nominerade, så vi behöver namn på dennes chef och namn på andra, som personal, kunder, samarbetspartner eller kolleger.

Vi vill också ha namn och telefonnummer till dig som nominerar.  Mejla din kandidat senast 9 januari 2012 till aretsbyggchef@byggvarlden.se