C3C rekryterar ny projektledare med inriktning mot Infrastruktur

Pressmeddelande   •   Mar 25, 2019 14:15 CET

Anna Hulefors, Projektledare Infrastruktur - C3C Engineering AB

Vi presenterar Anna Hulefors, som från 25 februari 2019 är anställd som projektledare på C3C Engineering AB. Anna är utbildad civilingenjör inom husbyggnads- och anläggningsteknik med tidigare erfarenheter som konstruktör och projektledare.

Annas huvudsakliga uppgift hos oss blir att driva projekt med inriktning mot infrastruktur som terrasserande murar, stödmurar, bullerskydd samt marina projekt inom kaj och hamn. C3C tar därmed ytterligare kliv framåt i arbetet för att skapa attraktiva lösningar för ett mer långsiktigt hållbart samhälle.

Kontakta Anna:

Tel direkt: 0766-26 78 05 | växel: 0470 34 74 60

e-post: anna.hulefors@c3c.se

C3C Engineering AB ; Concrete m3 Constructions, är ett innovativt byggindustribolag med fyra primära produktgrupper: C3C Blocksystem, C3C Stomsystem, C3C Tanksystem & C3C Brosystem.

Vi är samhällsbyggarna med världsledande lösningar och stort fokus på miljöteknik.Vi brinner för långsiktiga samarbeten där vi utvecklar tillsammans med både leverantörer och kunder.

Med våra lösningar och unika kompetenser kommer delar av byggbranschen samarbeta lite mer, bli lite mer miljövänligt producerat och i många fall bli lite rakare och effektivare. Lite schysstare!

Kommentarer (0)

Kommentera