Calibration Toolbox ADO, komplett kalibreringsmjukvara till ett attraktivt pris

Calibration Toolbox går att köra mot Access databas eller SQL databas allt efter dina önskemål. Mjukvaran ger dig mycket stor flexibilitet; du själv väljer vilka fält och fönster som skall visas, dess funktion och placering, självklart har mjukvaran en inbyggd rapportgenerator, så att du enkelt kan skapa te.x. inkallningslistor, certifikat eller andra rapporter.

Underhållssystemet är även utrustad med mail funktion så att du kan låta systemet skicka mail. Genom att aktivera ”revision Control” loggas allt som sker i databasen för att tillfredsställa myndigheter t.ex. FDA, FAA, mfl. Med den enkla och kraftfulla kalibreringsmodulen kan du vara igång med kalibreringarna inom några minuter. Kalibrerar du inte själv utan skickar bort kalibreringarna, så hjälper systemet dig att arkivera alla certifikat eller andra dokument så som avvikelse rapporter, serviceorder, användarmanualer och mycket mer.

För den som vill distribuera data på webben finns möjlighet till detta. Liksom ett ”validation package” för dig som behöver validera mjukvaran och dess installation.

Priset är inte mer än vad en IT tekniker kostar ett par dagar. Gratis för användare med upp till 100 inventarier.

Attraktivt pris
SQL eller Accessdatabas