Camping hos Holiday park under 2015 och ny hemsida

2015 är året för oss.

Italien är svenskarnas favoritresmål nummer ett och har så varit genom de senaste 20 åren och sedan tidigare erbjuder man resor till 20 resmål runt hela Italien. Spiaggia e Mare är en liten ort på den östra kusten, Strax söder om den mer välkända turistorten Mare e Pineta. Spiaggia e Mare är känt för sin fina, kilometerlånga sandstrand som är långgrund och barnvänlig. Längs stranden går en bilfri strandpromenad där butiker, caféer, restauranger och några barer, ligger sida vid sida. Här serveras allt från enklare rätter till nyfångad fisk tillsammans med en härlig utsikt över havet.

Att lära känna Italien genom att köra bil och cykla, ökar i popularitet. Trafikreglerna i Italien har anpassats efter de förordningar som är obligatoriska i Europeiska unionen. Besökare kan komma till Italien även med husvagn, eftersom de flesta campingplatser har anpassats till att tillåta husvagnsboende.

Cyklar blir ett allt populärare transportmedel, cykelvägsnätet håller på att byggas ut. Bil- och cykeluthyrning finns i Spiaggia e Mare och i några av de större städerna. Cykeluthyrning finns också på många uppehålls- och campingplatser i mindre städer.

Italien har över 100 campingplatser och minst hälften av dem ger turistservice som uppfyller europeiska kvalitetsnormer. Den camping som växer mest just nu är Spiaggia e Mares underbara plats.

Hemsidan är uppe.

På Holiday Park Spiaggia e Mare kommer du att spendera glatt och säkert dagar med bad och lekar i poolen eller i havet och även under uppsikt av våra livräddare. De baby club underhållning team planera många aktiviteter bland vilka paddling, fotboll, baby dans och lekar i poolen.

Hemsidan är äntligen klar och uppe för alla besökare att börja kolla runt vad dem har att erbjuda. Nu under 2015 är det hög fokus på alla priser och bokningssystem på våran hemsida, något som är nytt är att du kan checka in och beställa allt igenom våran hem sida, det ska vara så snabbt o enkelt för kunderna känner vi och det ska inte vara svårt alls. Något som är väldigt populärt för våran hemsida är våra utflykter till städernas konst så som venedig, po delta och mycket mer.

information, var god besök www.campingspiaggiamare.com/

Telefon: +39 0533/32.74.31
E-post: Info@campingspiaggiamare.it Facebook: Spiaggiaemareholidaypark