Golf i välgörenhetens tecken

Pressmeddelande   •   Maj 23, 2016 15:14 CEST

Onsdag den 25 maj 2016 spelas CancerRehabFondens golfdag med en rad kända deltagare.

Golfdagen äger rum på Fågelbro Golf & Country Club, Värmdö och är sponsrat av bland annat golfklubben och Danica Pension. Under dagens spelar drygt 100 förväntansfulla deltagare, sponsrande företag, golfproffs och kända profiler till förmån för CancerRehabFondens viktiga arbete – att hjälpa cancerdrabbade med möjlighet till rehabilitering.

Bland deltagarna märks Steffo Törnqvist, Kristin Kaspersen, Stefan Sauk, Ernst Billgren, Jacob Felländer, Anette Norberg, Katarina Hultling, Catrin Nilsmark och Robert Aschberg med flera.

Media är varmt välkomna att bevaka golfdagen. Vi inleder med en gemensam lunch klockan 11.30 följd av att deltagarna spelar banans arton hål. Dagen avlutas med stor prisutdelning och trevligt mingel.

”Vi är ytterst tacksamma att vi får chansen att hålla detta event på Fågelbro Golf & Country Club samt mot alla sponsrande företag, golfproffs och kända profiler som väljer att stödja vår verksamhet genom att delta under dagen” säger Eva Hansen, Generalsekreterare CancerRehabFonden.

För mer information vänligen kontakta projektledare Linda Fägersten, Marknads- och Insamlingschef CancerRehabFonden på nummer 0707-677 173.