Syns man inte finns man inte – Out of home-bolaget Wallstreet Media backar upp CancerRehabFonden

Pressmeddelande   •   Jan 07, 2016 11:07 CET

Under 2016 sponsrar Wallstreet Media CancerRehabFondens viktiga arbete. Out of home-bolaget tar nu nya friska tag gällande sina CSR-investeringar och väljer i samband med det att ingå ett sponsorsamarbete med den ideella organisationen CancerRehabFonden.

Cancerfrågan berör många på företaget och vikten av rehabilitering i samband med cancer måste belysas, anser man. I sponsorsamarbetet hjälper Wallstreet Media CancerRehabFonden med utrymme i sina kanaler.

– Syns man inte finns man inte, säger Linda Fägersten, marknadschef på CancerRehabFonden. Tack vare samarbetet med Wallstreet Media kommer vi kunna nå ut i kanaler vi aldrig tidigare kunnat använda.

För mer information, kontakta Linda Fägersten, tel. 070-767 71 73

Om Wallstreet:

Wallstreet gillar utomhusreklam i alla dess former. På en buss, i kassalinjen på ICA, inne i en spårvagn eller varför inte på en 60 kvm stor digital skylt på en vägg inne i stan. Företaget har jobbat på den svenska utomhusmarknaden i över 10 år. Det gör att de vågar sticka ut hakan och säga att de kan utomhusreklam. För mer information se http://wallstreetmedia.se/