Se våra artister i Rosa Bandet-galan ikväll!

Ikväll sänds årets Rosa Bandet-gala. Den gästas av inte mindre än tre Lionheart Music Group-artister!

Jill Johnson - aktuell med kommande albumet ”A Woman Can Change Her Mind” som släpps den 7:e november och årets Stjärnklartturné.

Bokas av Sussie Holm
sussie.holm@lionheartmusicgroup.se
Tel: +46 8 714 33 52

Sonja Aldén - aktuell med ny version av bröllopsfavoriten ”Du är allt” som hon även framför i programmet och tioårsjubilerande julturnén ”I Juletid”. Sonja är dessutom aktuell med kommande julsingeln ”I denna stund”.

Bokas av Ulrika Hammar
ulrika.hammar@lionheartmusicgroup.se
Tel: +46 8 714 95 14

Alex Saidac - aktuell med hitsingeln ”Stay In This Moment” som även den framförs i Rosa Bandet-galan.

Bokas av Dennis Karlsson, United Stage
dennis@unitedstage.se

Management: Frida Rydman
frida.rydman@lionheartmusicgroup.se
Tel: +46 8 714 95 14

Musik och artisteri är ett av det äldsta och säkraste sättet att sätta guldkant på festen, konferensen, kickoffen eller eventet!

Våra många år i branschen, vårt gedigna artiststall och vårt breda och väletablerade samarbete med hela Sveriges artistelit har gjort oss till experter på att producera och skräddarsy unika och ofta oväntade artistkonstellationer, showpaket och konserter till våra kunder för såväl slutna som offentliga sammanhang.

Vi på Lionheart Music Group AB (där MLP tidigare låg som en division men nu är helt integrerat) förmedlar artister till konserter och shower för både offentliga scener liksom för slutna sammanhang i hela Skandinavien.

Inom Lionheart Music Group AB ryms både musikproduktion, musikutgivning, musikförlag samt management, artist- och showproduktion och vi håller till vid Nytorget på Södermalm i Stockholm. Bolaget grundades av Maria Molin Ljunggren och verksamheten som funnits och växt sedan 1995 drivs med en utpräglad småbolagsanda, vilken är en stor del av framgången. Artister och arrangörer finner trygghet i långsiktiga och långvariga samarbeten varvid kunderna blir fler och fler, ständigt återkommande.
Många år i branschen, ett brett kontaktnät och en bred kompetens står som din garanti för ett förstklassigt arrangemang. Kort sagt gör vi allt för att Du, som kund hos oss, ska bli nöjd och göra som våra andra kunder – återkomma!

Växeln når du på tel. 08 714 95 14, tonval 2.
Mån-tors 08:30-17.30, Fre 08:30-16.00, lunchstängt 12.00-13.00

• bröstcancer