Oscar Holter bakom Tiëstos nya låt Let’s Go feat. Icona Pop

Den av Lionheart Music Group kontrakterade låtskrivaren och producenten Oscar Holter har tillsammans med Tiësto och Icona Pop skrivit och producerat låten ”Let’s Go” som hade premiär på Rolling Stone under förra veckan. Låten återfinns på Tiëstos kommande album ”A Town Called Paradise” som släpps den 16 juni via Casablanca Records/Universal Music.

Länk till premiären på Rolling Stone

Under ett framträdande på Ultra Music Festival under Winter Music Conference i Miami tidigare i år framförde Tiësto låten live tillsammans med Icona Pop (ca 21 min in i klippet):

Oscar Holter har haft flera internationella framgångar och bl.a. arbetat med Shellback, Max Martin, Christina Aguilera, Bonnie McKee, Ne-Yo, Peter Zizzo och Taj Jackson.