INVIGNINGEN AV CELAB STOCKHOLM BLEV EN LYCKAD TILLSTÄLLNING

INVIGNINGEN AV CELAB STOCKHOLM BLEV EN LYCKAD TILLSTÄLLNING

Uppslutningen till invigningen av Celabs showroom i Stockholm var mycket bra och över all förväntan. Under dagen fick vi besök av båda kunder och leverantörer samt goda vänner av huset.

Vi är så klart också glada över alla positiva reaktioner vi har fått på inredningen av showroomet. Showroomet i Stockholm är en plats för professionella användare av radio utrustning - såväl analogt som det senaste inom digital teknik - kan besökas när som helst för att prova på, få en demonstration av radios och tillbehör, ställa frågor, testa en idé eller bara ta en pratstund med våra duktiga medarbetare.

Showroomet är en permanent dynamisk utställning. All utrustning som visas är "skarp" och alla teknologier är på display - DMR, TETRA, RAKEL, basstationer etc - såväl i DMO och TMO - samt mängder med tillbehör.

Välkomna in, vi finns här för er!

Taggar

OM CELABCelab Communications AB är en ledande leverantör av verksamhetskritiska kommunikationslösningar. Sedan 1978 har vi skapat behovsanpassade system baserade på den senaste komradiotekniken från marknadens ledande tillverkare.Vår specialitet har historisk varit skräddarsydda kommunikationslösningar mot den privata sektorn men är idag även en av ramavtalsleverantörerna till Sveriges nationella radionät, RAKEL.