​Certex på Kito-buss turné

Certex har vid sidan om sin Certex On Tour turné under de senaste veckorna passat på att besöka kunder och intressenter med Kito-bussen. Kito-bussen är ett showroom på hjul för Kito-produkter så som kättingblock, snabblyftblock och telfrar för att nämna några.

Kito-bussen möjliggör för användaren att på när håll få bekanta sig med stora delar av produktutbudet från Kito som Certex erbjuder, och dessutom få möjlighet att testa och känna på produkterna. Sortimentet av högkvalitativ lyftutrustning visar sig från sin bästa sida när man faktiskt ser produkterna i verkligheten och kan känna på kvalitén i material och tillverkning.

Detta är andra året i rad som Certex besöker kunder runtom i Sverige med Kito-bussen. Efter förra årets lyckade turné och efterfrågan på besök så valde Certex att upprepa konceptet även 2015. Kito-bussen är ett utmärkt tillfället för den intresserade att få chansen att fördjupa sina kunskaper kring Kito-sortimentet, samt se vad som erbjuds utöver de användaren arbetar med idag.

För er som missar Certex Kito-turné kan hitta mer information om våra lyftredskap här: www.certex.se/lyftredskap