CGM fortsätter sin satsning på arbetet med nordisk e-hälsa – söker nya talanger

Nyhet   •   Sep 15, 2017 10:51 CEST

CGM förstärker sin organisation och söker nya talanger.

CGM arbetar fortsatt mot visionen om att Sverige ska vara världsledande på e-hälsa 2025. Det gör man bland annat genom att utveckla innovativa och tekniskt avancerade produkter och tjänster som ska stötta vårdpersonalen i deras dagliga arbete, göra det möjligt för patienten att vara delaktig i sin egen vård, bidra till forskningen och vara med och driva innovationsarbetet inom vården.

-Vi är idag cirka 200 medarbetare i Sverige men vi behöver förstärkning för att fortsätta vår satsning. Vi är i ett spännande läge och söker därför efter nya medarbetare som tillsammans med oss vill göra skillnad i svensk hälso-och sjukvård, säger Daniel Andersson Area Vice President Nordic på CGM.

Företaget har kontor i Stockholm, Uppsala, Göteborg och Borlänge och söker nu nya talanger inom bl a utveckling, testning och verksamhetsutveckling.

Läs mer om de lediga tjänsterna på CGM

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.