Jubileumsvandra i Gamla stan med tv-personligheten Christopher O’Regan

Du har kanske sett honom på TV, där han trollbinder sina tittare med berättelser om
Sveriges historia. Med sina gedigna kunskaper och sin eleganta vältalighet
levandegör Christopher som ingen annan det förflutna. Nu har Du möjligheten att
få uppleva honom livs levande och följa med på en av hans underhållande
stadsvandringar i Stockholm.

För 25 år sedan började en entusiastisk historieintresserad 16-åring med stadsvandringar i Gamla stan. När Christopher O’Regan nu åter guidar grupper genom gränderna gör han det som omtyckt tv-personlighet och föredragshållare.

Nu har Du möjligheten att få uppleva honom livs levande och följa med på en av hans underhållande stadsvandringar och möta människorna som en gång befolkade de skuggiga gamla kvarteren i Gamla stan. Stadsvandringarna har premiär den 21 september och kommer att hållas lördagar och söndagar kl. 13.00 och kl. 15.00. Boka din biljett via Ticnet.