FEAR. Foto: Alex Hinchliffe

Skräcksmink, dans och cirkus under höstlovet

Höstlovskurs i Alby med skräcktema. Cirkus Cirkör, D.I.T Subtopia och Scenskolan Fejm samlar barn från hela Stockholm under en vecka.

D.I.T Subtopia, Cirkus Cirkör och Scenskolan Fejm håller tillsammans i höstlovskursen där barn från Alby, Botkyrka och resten av Stockholms tillsammans skapar en skräckinspirerad show i sann Halloween-anda. Under en vecka testar höstlovsdeltagarna på cirkus, dans, teater och smink/mask. Slutligen bjuds familj och vänner in till avslutningen: en skräckinspirerad show.

Fear Höstlovskurs
Datum: Måndag 28 oktober- fredag 1 november 2019
Plats: Cirkörhuset och Subtopia, Alby.
Ålder: 10-14 år
Tid: Kl 10.00-15.30
Pris: 0-1500 kronor beroende på kommun deltagaren bor i.

Mer info: www.cirkor.se

Henrik Sundin – Cirkus Cirkör