Cisco Open House om Borderless Networks och Virtualisering

Den 6 oktober är du välkommen till höstens första Cisco Open House: Världspremiären av nästa generation Borderless Network och Data Center/virtualisering.

Du har två val.

•    Kom till oss på Cisco i Stockholm. Upplev lanseringen live och diskutera med våra experter. Cisco Open House 09.00 till 11.00, den 6 oktober, Årstaängsvägen 21B.

•    Ta del av nyheterna på webben som en gränslös virtuell konferens – på ett helt nytt sätt. Vår vd John Chambers finns bland talarna. Där kan du också tävla med 3D: the Cisco Borderless Challenge. Vinn en världsresa eller Flipkameror. Anmäl dig och få dina 3D-glasögon.

En ny arkitektur. Det gränslösa nätverket 3.0.

IT-ansvarigas dröm om en homogen maskinpark har istället blivit en plågsam utmaning. Nu krävs det en arkitektur som kopplar samman användare med applikationer, resurser eller andra användare.

•    Med vem som helst, vad som helst, var som helst, när som helst, säkert, pålitligt och sömlöst.

•    Från virtuella skrivbord ända in i Data Center.

Nya VXI med en hel rad nya produkter.

På Cisco Open House får du en guidning av allt det nya inom borderless network med innovativa produkter och egenskaper. Bland annat en ny brandvägg med superprestanda (ASA 5585), en ny accesspunkt för WLAN, nya Catalyst 4500, UCS Express, WASS på IOS. Tillsammans bildar de vårt nya VXI Virtual eXperience Infrastructure (VXI) baserad på Ciscos egna lösning av VDI (Virtualized Desktop Infrastructure).

Vi kan lova dig något utöver det vanliga.

Anmäl dig redan i dag!

Anmäl dig till lanseringen på webben.

Anmäl dig till Cisco Open House i Stockholm.

• unified computing system
  • videokonferens