Nya routrar och switchar för företag på Cisco Live

Nyhet   •   Jun 25, 2013 12:29 CEST

Vid utvecklarmässan Cisco Live i Orlando, Florida presenterades sex nyheter som förbättrar och förändrar hur nätverk byggs i företagsnät. Främst är det programmerbarhet genom Cisco Open Network Environment (ONE) som är nyheten, men också förbättrad prestanda, kompatibilitet och integrationsmöjligheter.

Här är kortfattad information om de nya produkterna:

• Cisco Catalyst 6807-XL är en modulär switch, optimerad för 10/40/100 Gbps, kompatibel med Catalyst 6500.
  • Cisco Catalyst 6880-X är en semi-fixed switch med upp till 10 Gbps avancerade tjänster för små, till medelstora installationer.
  • Cisco Catalyst 6800ia är en programmerbar Instant Access switch.
  • Cisco 4500E Supervisor Engine 8E erbjuder Cisco Unified Access™ till de mest installerade modulära switcharna.
  • Cisco Integrated Services Router (ISR) 4451-AX hanterar behoven från de största, mest krävande filialkontoren med upp till 2 gigabit forwarding prestanda.
  • Cisco Aggregation Services Router (ASR) 1000-AX erbjuder applikationstjänster för WAN genom att integrera Application Visibility samt Control and AppNav med Virtual Wide Area Application Services (vWAAS) I en mycket tillgänglig konfiguration.

Mer information finns i den amerikanska pressreleasen

Kommentarer (0)