Glasskyltar och rostfria skyltar till Fastighets AB L E Lundberg

Vi har sedan snart ett desenum varit ett företag som Fastighets AB L E Lundberg vänts sig till när man vill ha skyltar till några av sina fastigheter i centrala Stockholm

Fastighets AB L E Lundberg är, med ett fastighetsvärde på cirka 17 mdkr, en av de stora privata fastighetsägarna i Sverige. Fastighetsbeståndet har till stor del byggts i egen regi och består av 138 förvaltningsfastigheter, fördelade på 11 kommuner. Och i detta nu totalt 152 fastigheter:

Fastigheterna består främst av centralt belägna bostäder, kontors- och detaljhandelsytor med tyngdpunkt i storstadsregioner och universitetsstäder. Bostäder utgör cirka 40 procent av hyresvärdet. Bolaget har även cirka 60 exploateringsobjekt.

Under 2011 arbetade vi gemensamt med Fastighets AB L E Lundberg och Niscayah fram ett skyltkoncept bestående av infällda glasskyltar i massiv ek, sidobelyst med led och med tryckt dekor

Se nedan länk för beskrivning av det skyltkoncept som implementeras på fastigheten belägen på Hovslagargatan

Ett av våra mål är att vara det självklara valet för våra kunder i det långa perspektivet. Därför tillhör just denna skyltmodell ett självklart val för våra kunder och en modell vi varmt kan rekommendera. Nyligen genomförde vi på uppdrag av Fastighets AB L E Lundberg ett byte av dekor ny befintlig glasskylt som vi lagerhåller för snabb service till deras fastighet belägen på Kungsgatan 3

Vidare kommer vi inom kort även att leverera 13 st rostfria skyltar som påvisar fastighetsägarens miljö ambitioner i form av skyltar med budskapet Certifieringsskyltar GreenBuilding

Bildkollaget visar den typ av fastighetsregister som vi kontinuerligt ombesörjer service/ snabbt dekorbyte på.

• diodskyltar
  • fastighetsregister