Clarion Hotel Malmö Live bjuder in till premiären av sitt nya after work koncept!

Living Room Bar, ett av hotellets favorit mötesplatser, har förvandlats till en klassisk plats där man inte bara möter spännande musik och europeisk design men även människor från både lokal och internationell mark. Konceptet på Living Room Bar, ‘It’s Friday - Grab a Gin & Tonic’, har framtagits av hotellets Bar Manager, Noel Ekstrand, och har redan blivit lite av en favorit i Malmö. På premiären kan man utforska ett stort sortiment av gin och härliga botaniska influenser, både sensationella och sofistikerade Gin & Tonics finns på menyn. Här hittar man Malmös hipsters sippandes på en ‘Hey Man!’ och internationella resenärer utforskar svenska råvaror med en ‘A Very Swedish Gin & Tonic’. Med stor omsorg kommer hotellets after work bli en riktigt lyxig upplevelse!

Fredagen den 17 Mars är det den stora premiären och på besök är stans populära Boulebar, med möjlighet att spela speedboule mitt i Living Room. No Apparent Beginning, ett skåne baserat musikkollektiv kommer med elektroniskt, house och techno skapa fullkomlig magi bakom DJ-bänken. Vill man besöka hotellet någon kväll, så är kommande fredag ett ypperligt tillfälle.

Jens Lyckman, hotelldirektör för Clarion Hotel & Congress Malmö live berättar: ‘Vi har såklart en önskan om att inte bara driva vårt hotell framåt, utan även ambitionen att Malmö ska bli mer känt i Europa. Vår Living Room Bar har blivit enormt populär på kort tid och våra duktiga bartenders har fått visa sin fantastiska kompetens. De lyckas framhäva nya spännande Gin & Tonics, vilket skapar en mötesplats med kvalitet i Malmö.

Missa inte ‘IT’S FRIDAY - GRAB A GIN & TONIC’. Ta gärna del av eventet via hotellets Facebook-event: http://bit.ly/fridaygintonics

• living room bar
  • malmö live