KLAPPJAKTEN 2016 - CLARION MALMÖ LIVE GÖMMER 100 KLAPPAR OMBORD PÅ MALMÖS GRÖNA STADSBUSSAR!

Lördagen den 3 december bjuder Clarion Malmö Live in hela Skåne att delta i Klappjakten 2016. Ett samarbete med Skånetrafiken, där 100 klappar ligger gömda ombord på Malmös gröna stadsbussar och alla är välkomna att delta i jakten. Dagen avslutas med ett härligt julevent i hotellets Living Room!

Tidigare i år engagerade Clarion Malmö Live hela Malmö att delta i den populära Äggjakten, då hotellet gömde 100 guldägg runt om i staden. Tusentals Malmöiter deltog och det blev ett väldigt uppmärksammat arrangemang. Nu närmar sig julen med stormsteg och Clarion Malmö Live bjuder in till ännu en spännande jakt, Klappjakten 2016.

- I mars i år, genomförde vi Äggjakten Malmö, som blev en riktig succé i staden. Nu tar vi detta till en ny nivå tillsammans med Skånetrafiken. Vi hoppas att vi genom detta kan skapa lite extra julstämning och gemenskap i Malmö. Tänk att till exempel få vinna tomtens finaste klapp, en övernattning i Zlatansviten! säger Jens Lyckman, VD, Clarion Hotel & Congress Malmö Live

- Vi hoppas att Clarions evenemang ska locka bilister att testa på att åka buss och uppleva nya delar av Malmö, för detta kommer nog att bli den mest spännande bussresan man har gjort. Ett tips till alla som deltar är att ladda ner Skånetrafikens app och hoppa på alla linjer som man annars inte brukar åka med! Säger Hanna Ortman, Marknadsförare på Nobina som kör stadsbussarna på uppdrag av Skånetrafiken.

Grundpelaren för Klappjakten är att skapa gemenskap, glädje och att det faktiskt är kul att åka buss. 100 klappar ligger gömda ombord på Malmös gröna stadsbussar, jakten startar klockan 08:00 och avslutas 16:00 samma dag. I varje klapp ligger ett vinstbevis som måste bytas till det riktiga priset på hotellets glöggmingel 16:00-20:00 lördagen 3 december. Zlatansviten, middagar, brunch, presentkort, smycken och mycket mer ligger gömda i dessa klappar.

Mer information finner ni här: www.klappjakten2016.se