Nyhet -

Inbjudan: Seminarium i Almedalen om hur hållbarhetsfrågor blir intressanta för ungdomar

Kom och lyssna på vad Sveriges största hållbarhetsinitiativ för gymnasieungdomar har åstadkommit de senaste tre åren. We_change är en turné som ordnas av ungdomar.se och genom samarbeten med några av Sveriges största företag och organisationer har we_change utvecklats till ett av de största hållbarhetsinitiativen i den svenska gymnasieskolan.

Coca-Cola anordnar tillsammans med ungdomar.se ett seminarium om hur hållbarhetsfrågor kan bli intressanta för ungdomar.

När: Den 2 juli, klockan 14:00–15:00
Var: Best Western Strand Hotell, Bryggarsalen, Mellangatan 54 i Visby

Medverkar gör Kim Jakobsson, vd på ungdomar.se, Milad Mohammadi, föreläsare och omskakare, Annika Hagberg, projektledare på ungdomar.se, Katarina Lundell, marknadschef på Returpack samt Peter Bodor, informationsdirektör på Coca-Cola Enterprises.

Här hittar du seminariet i Almedalskalendariet