Cochlear introducerar stolt världens tunnaste cochleaimplantat

En lång serie banbrytande innovationer har lett till att Cochlear nu lanserar ett nytt system bestående av det tunnaste cochleaimplantatet på marknaden, den minsta ljudprocessorn, den smartaste fjärrkontrollen och den mest avancerade mjukvaran - allt designat för optimal prestanda och smidig anpassning.

• nucleus 5 system
  • benförankrat hörselsystem

Vår världsledande teknologi har återförenat över 200 000 människor med deras familjer, vänner och till samhället under de senaste 30 åren.

Nucleus cochleaimplantat är skapat för personer med grav hörselnedsättning och Baha benförankrade hörselsystem är en enkel och effektiv behandlingsmetod för personer med t.ex. konduktiv hörselskada (ledningshinder), kombinerad hörselskada och ensidigt sensorineuralt döva.