Combimix söker utmanare under Nordbygg

Genom att utmana branschen och bli utmanade av kunderna fortsätter Combimix att utveckla sina produkter. Under Nordbygg söker därför företaget fler utmanare, både på ett professionellt plan och på ett mer lekfullt sätt.

När Combimix startade 2001 utmanade företaget branschen inom mineralbaserade byggprodukter. Genom företagets nybyggaranda, att tänka på tvärs och lyssna på kundernas behov har företaget kommit en bra bit på väg vad gäller produktutveckling och kundservice. Combimix vill givetvis fortsätta att utvecklas genom att bli utmanade av sina kunder. I deras monter på Nordbyggmässan presenteras både flera nyheter och en uppdaterad version av den uppskattade handboken Golvpraktikan. Dessutom kan kunderna utmana sig själva, Combimix och till och med en världsmästare.

Vi finns i monter C 10:51

Vi ses!

• nordbygg
  • nordbygg 2014
  • utmana
  • combimix golvjämning

Combimix tillverkar mineralbaserade produkter för byggindustrin. I sortimentet finns bl.a. produkter för golvavjämning, fasadputsning, murning, gjutning, betongrenovering, restaureringsbruk för kulturbyggnader m.m. Försäljning sker i Sverige, Danmark, Norge och USA.

Towe Aastrup

Presskontakt Marknadsassistent 0171-46 37 75