Öppet Hus på Comfort Audio - Ingen ska behöva kämpa för att höra!

Pressmeddelande   •   Sep 24, 2014 07:18 CEST

I Sverige finns ca 1,4 miljoner människor med hörselnedsättning. För dessa personer blir problemen uppenbara i situationer med bakgrundsljud eller långa höravstånd. Även om man har hörapparat. Det kan handla om möten på en arbetsplats, undervisning i en skolklass eller samtal i bakgrundsbuller. Det tycker vi är onödigt eftersom man med hörselprodukter från Comfort Audio lättare kan höra även i svåra situationer.

Öppet hus 27 september

Lördagen den 27 september kl 10-14 öppnar vi upp våra lokaler för alla som vill veta mer om hur vi kan hjälpa många människor att höra bättre, men också för de som bara är nyfikna på vad Comfort Audio egentligen gör i fd Golfhallen på Flygstaden i Halmstad.

Adress: Olofsdalsvägen 40.

Comfort Audio utvecklar och tillverkar sedan 1994 hörselprodukter för personer med nedsatt hörsel.
Företaget har dotterbolag i Norge, Danmark, Tyskland, Benelux och USA. Huvudkontor med produktutveckling och produktion är baserad i Halmstad, Sverige. Produkterna erbjuder stor flexibilitet och är utvecklade för både arbetsliv, skola, offentlig miljö och privatliv.

Kommentarer (0)