Nu finns Play-tjänsten Cirkus i TiVo och TiVoToGo

Com Hems TiVo®-kunder är först i Norden med att få tillgång till Cirkus – en helt ny brittisk Play-tjänst. Från och med i dag finns Cirkus tillgängligt i TiVo-boxen och genom appen TiVoToGo™.

Cirkus erbjuder hela säsonger av det bästa från brittisk tv. Vid lanseringen kan man hitta favoriter som Sherlock, Whitechapel, Poirot, Morden i Midsomer, Luther och Case Histories. I Cirkus finns också Marchlands och The Syndicate, två populära serier som genom Cirkus nu visas i Sverige för allra första gången.

- Tanken med TiVo är att vi ska erbjuda den bästa möjliga tv-upplevelsen genom starkt innehåll i kombination med smarta funktioner. Med Cirkus utökar vi nu utbudet med hela säsonger av några riktiga tittarfavoriter som antingen kan ses hemma i soffan framför tv:n eller på bussen, säger Simon Gate, innehållschef för tv på Com Hem.

Cirkus har samarbetsavtal med Storbritanniens två största tv-bolag, ITV och BBC, liksom Storbritanniens största oberoende produktionsbolag, All3Media, vilket garanterar att tjänsten alltid kommer att omfatta det senaste och bästa från brittisk tv.

- Vi har arbetat hårt för att utveckla en tjänst som gör det allra bästa av brittisk tv tillgängligt på ett sätt som passar med hur människor i allt högre utsträckning vill konsumera innehåll idag – hela säsonger tillgängliga när man vill, var man än befinner sig. Vi är övertygade om att Com Hems kunder kommer att gilla Cirkus, säger Mark Bradford, partner på Cirkus.

Cirkus kommer att finnas tillgängligt att köpa för Com Hems TiVo-kunder med abonnemangen TiVo Mellan, TiVo Plus och TiVo Max från och med den 4 december. Priset kommer att ligga på 79 kronor i månaden utan bindningstid och 49 kronor i månaden med 6 månaders bindningstid. Med ett Cirkus- abonnemang kan man titta på innehåll i tjänsten både i TiVo-boxen och via appen TiVoToGo.

För frågor eller mer information, kontakta:
Jessica Sjöberg, PR-chef, Com Hem
Telefon: +46(0)734 39 08 98, e-mail: press@comhem.com