Premiär för DeliMarché i Sverige

Premiär för DeliMarché i Sverige

Den 30 januari lanserade Compass Group sitt nya koncept DeliMarché, i det nybyggda kontorshuset i Umestans företagspark, designat av Gert Wingårdh. DeliMarché är husets mötesplats och erbjuder ett modernt utbud över hela dagen.

Konceptet hittas på flera ställen runt om i Europa och är framtaget för att möta den ökade efterfrågan på måltider, fika och mellanmål under hela dagen samt behovet av take away. DeliMarché erbjuder ett brett utbud av varma- och kalla drycker, smörgåsar, sallader, kondis och ett spännande lunchutbud.

Det känns väldigt roligt att kunna erbjuda våra gäster ett nytt koncept som kombinerar ett modernt lunchutbud med ett cafésortiment av hög kvalitet. Det nya kontorshuset i Umestan kommer blir en modern mötesplats i Umeå vilket passar bra in på DeliMarchés uttryck, berättar Peter Öhrström, Retail & Marketing Manager Compass Group.

Safety - Integrity - Respect in everything we do. Find out more...

Compass Group är en världsledande leverantör av måltidsservice och andra supporttjänster. Den svenska verksamheten drivs under varumärkena Eurest, Eurest Services, Medirest, Chartwells och Levy Restaurants. Verksamheten omfattar måltidstjänster till företag, arenor, universitet, skolor, vård och omsorg samt supporttjänster som konferensservice, reception, lokalvård, vaktmästeri och telefonservice. Läs mer om oss på www.compass-group.se