Skip to main content

Pressmeddelanden Visa alla 9 träffar

BokningsBolaget förstärker organisationen

BokningsBolaget förstärker organisationen

Pressmeddelanden   •   Sep 18, 2019 14:59 CEST

BokningsBolaget förvärvades av Compro Möten & Event i augusti 2019, som ett led i att etablera sig som en ännu starkare leverantör inom MICE. Nu stärker BokningsBolaget upp på försäljningssidan och anställer Kerstin Rapaport som med sin gedigna erfarenhet och kunskap kommer att fokusera på verksamhetens nyckelkunder i rollen som Key Account Manager.

Comprogruppen förvärvar BokningsBolaget - en av Sveriges mest erfarna mötesarrangörer

Comprogruppen förvärvar BokningsBolaget - en av Sveriges mest erfarna mötesarrangörer

Pressmeddelanden   •   Aug 16, 2019 10:30 CEST

BokningsBolaget är med sina trettiofem år en av landets ledande arrangörer av konferenser och skräddarsydda events. Comprogruppen förvärvar BokningsBolaget per den 16 augusti 2019 och blir en ännu starkare nyckelspelare i branschen. I Comprogruppen ingår Compro Möten & Event AB och Curainstitutet AB.

Meeting Live - ett nytt sätt att möta kunden!

Meeting Live - ett nytt sätt att möta kunden!

Pressmeddelanden   •   Apr 02, 2019 09:47 CEST

Människor möts och i samband med det händer saker. Trots en allt mer teknikorienterad omvärld och ett yrkesliv i digital förändring så står det mänskliga mötet fortfarande starkt. Compro Möten & Event arrangerar därför olika typer av mässor och event varje år. Meeting Live är eventet som innebär ett nytt sätt att mötas på, som ger en helt annan upplevelse med förbokade affärsmöten, på riktigt!

Årets första nummer av KonferensVärlden är här

Årets första nummer av KonferensVärlden är här

Pressmeddelanden   •   Mar 13, 2019 10:00 CET

Årets första nummer av Compro Möten & Events populära konferensmagasin KonferenVärlden är äntligen här. Denna gång bjuder man på ett fräscht, nyttigt och hälsosamt nummer där fokus ligger på framtid och hälsa inom flera olika områden, såsom spa och hälsa, ledarskap, den växande mötesdestinationen Stockholm och mycket mer.

Evenemang Visa alla 8 träffar

Lyxtorsdag i Göteborg med Niklas Andersson - Medelmåttan från Hisingen

Lyxtorsdag i Göteborg med Niklas Andersson - Medelmåttan från Hisingen

Evenemang   •   Jun 24, 2019 07:30 CEST

Upplev en torsdagseftermiddag utöver det vanliga - Lyxtorsdag - ett lyxigare event för dig som bokar konferenser, möten och event!Här får du ett gyllene tillfälle att knyta nya kontakter med några av landets bästa konferensanläggningar, få nya idéer och inspiration till er nästa konferens samt njuta av ett härligt torsdagsmingel med god mat och dryck.Kvällens gäst är Niklas Andersson – komikern...

2019-09-05, 16:00 - 18:30 CEST

Kajskjul 8 Packhusplatsen 11, 411 13 Göteborg

Meeting Live Göteborg den 8 april 2019

Meeting Live Göteborg den 8 april 2019

Evenemang   •   Mar 26, 2019 10:48 CET

Meeting Live bygger på speedmeeting, där mötesplanerare genom förbokade möten får möjlighet att diskutera sitt konferensbehov direkt med hotell och konferensanläggningar. De förbokade mötena sker under professionella former och ger stor möjlighet till försäljning & relationsbygge.Hotell och konferensanläggningar ges möjlighet att under effektiva affärsmöten på 10 minuter presentera sin verk...

2019-04-08, 14:30 - 18:00 CEST

Clarion Hotel Post, Drottningtorget 10, 411 03 Göteborg

Lyxtorsdag GOES Luksusmandag... Velkommen til Luksusmandag, 11. mars 2019!

Lyxtorsdag GOES Luksusmandag... Velkommen til Luksusmandag, 11. mars 2019!

Evenemang   •   Jan 16, 2019 14:15 CET

Velkommen til et luksuriøst event, Luksusmandag, 11. mars 2019! Møt svenske og norske konferansearenaer i eksklusive omgivelser, på Grand Hotel Oslo.Kom og møt svenske og norske konferanseanlegg gjennom tre effektive timer på tradisjonsrike Grand Hotel Oslo. Denne kvelden er en perfekt anledning for deg som booker konferanser, ledersamlinger og andre arrangementer, til å diskutere dine kon...