Connect Hotels förvärvar fastighet i Kista

I dagarna har Connect Hotels förvärvat en attraktiv kontorsfastighet i Centrala Kista av fastighetsfondsförvaltaren Niam.

Connect Hotels har funnits på marknaden sedan 2005 och finns nu etablerade i Arlandastad, på Skavsta flygplats, vid Stockholmsmässan och på Kungsholmen. Connect Hotels står för ett medvetet och modernt kvalitetkoncept. Hotellen finns placerade på strategiska lägen och erbjuder ett stilrent modernt boende till ett attraktivt pris. Hotellen fokuserar på att erbjuda en varm loungeatmosfär och hemkänsla.
Connectgruppen har nyligen förvärvat en fastighet i centrala Kista av fastighetsfondförvaltaren Niam. Kista är en mycket attraktiv destination med säte för huvudkontor som Tele2, Ericsson, Philips, Cloetta, Oracle, Elgiganten, Carmo, Samsung m.fl. samt Kistamässan. Fastigheten ligger bara ett stenkast från Kista Galleria

Bakom Connect Hotels står Finn Andresen, med förflutet som bl.a. Sverigechef för First Hotels samt Thomas Söderlund med bred erfarenhet från fastighetsbranschen.

• Stockholm

För mer info besök vår nya hemsida www.connecthotels.se  eller kontakta Finn Andresen, finn@connecthotels.se 0735-111800 alt. Thomas Söderlund, thomas@connecthotels.se 070-7179660.