Nya ramavtal för Consid i Linköping och Norrköping

IT-konsultbolaget Consid tecknar nu ramavtal med Linköpings och Norrköpings kommun avseende IT-konsulttjänster inom områdena Utredning och Projektledning.

Det är Consid i Linköping som fått det stora förtroendet att bli ramavtalsleverantör till Linköpings och Norrköpings kommun inom två områden. Avtalen avser IT-konsulttjänster för områdena Utredning respektive Projektledning.

– Det känns otroligt roligt att vi växer i Östergötland. Dessa avtal med Linköpings och Norrköpings kommun innebär en för oss starkare position i regionen. Vi är mycket glada över förtroendet, säger Peter Hellgren, vd för Consid.

Avtalen löper över 2 år med möjlighet till 2 års förlängning.

För mer information, kontakta:

Peter Hellgren, vd Consid

E-post: peter.hellgren@consid.se

Thommy Wilén, vd Consid i Linköping AB

E-post: thommy.wilen@consid.se

• norrköping
  • linköping

Consid är ett snabbväxande IT-konsultföretag med kontor i Jönköping, Stockholm, Örebro, Norrköping, Linköping, Göteborg, Malmö, Ljungby, Sundsvall, Storebro, Värnamo och Växjö. Bolaget startades i Vetlanda år 2000 av Peter Hellgren och Henrik Sandell. Bolaget beräknas omsätta 400 miljoner kronor för 2015. 2005 flyttades huvudkontoret till Jönköping och de senaste åren har företaget successivt växt till dagens drygt 230 anställda. Läs mer på www.consid.se.

Joakim Andersson

Presskontakt Marknadskoordinator 0732-32 68 33