Largestcompanies är stolt sponsor av Leadership 2014

Largestcompanies är för första gången i år med som stolt sponsor och utställare på eventet Leadership. På plats i Göteborg kommer ni kunna möta Niklas och Petra som är redo att svara på alla frågor när det gäller nordisk marknadsinformation, e-postkampanjer, registervård och CRM-integrationer.

Leadership är ett chefs -och ledarskapsevent som hålls en gång varje år i Göteborg (24/9), Malmö (22/10) och i Stockholm (19/11). Eventet är ett samarbete mellan utbildning.se och tre fackförbund: Jusek, Sveriges Ingenjörer och Civilekonomerna. Eventdagarna är exklusiva för förbundens chefsmedlemmar och arrangeras nu för sjätte året i rad.

Largestcompanies ingår i Nordic Netproducts AB, en koncern som har sina rötter i förlagsbranschen och fanns på den svenska marknaden så tidigt som 1967. Då gav vi ut ett uppslagsverk ”Sveriges största företag” med förtetagsinformation och bokslutsuppgifter om de 500 största företagen i Sverige. Nu över 40 år senare levererar vi fortfarande förtetagsinformation till nordiska bolag, om än i en annan form.

Vår nylanserade sajt Largestcompanies.se innehåller ca 200 000 företag och erbjuder besökaren hundratals topplistor där vi rankar nordiska bolag efter bl.a. omsättning, antal anställda och resultat. Vi jämför även företagen på sajten mot sina branscher för att se hur det har gått under det senaste året. Besök gärna sajten för att ta del av våra unika topplistor och samtidigt analysera din bransch eller kolla upp dina konkurrenter.

Läs mer om Leadership: http://www.utbildning.se/inspiration/leadership-massan-4007