Contura söker Utvecklingsingenjörer

Nyhet   •   Maj 27, 2016 11:15 CEST

Utvecklingsingenjörer till Contura i Markaryd

Vi förstärker Contura med flertalet utvecklingsingenjörer som blir en del i Conturas utvecklingsavdelning vilken präglas av bra gemenskap och ett stort engagemang hos ett antal kunniga och professionella tekniker inom mekanik och förbränningsteknik. Arbetet bedrivs i mindre projektgrupper och du får en central roll i olika projekt.

Arbetsuppgifter:
Din uppgift blir att utveckla brasvärmeprodukter tillsammans med övriga på utvecklingsavdelningen. Arbetsområdet är brett och spännande med tyngdpunkt på mekanikkonstruktioner. Utöver konstruktionsarbete på 3D-CAD, deltar du i experimentell verksamhet och har ett nära samarbete med våra produktionstekniker.

Din bakgrund:
Vi söker Dig som är en entusiastisk och innovativ ingenjör med lämplig bakgrund och som har kunskap inom mekanik och plåtformning. Du gillar kreativa utmaningar, har ett stort teknikintresse och är engagerad och målmedveten eftersom mycket av vår filosofi bygger på ”frihet under ansvar”.

Information:
Du är välkommen att kontakta Bo Nilsson, utvecklingschef eller Benny Torstensson, personalchef, för mer information på 0433 – 73 000.

Ansökan:
Din ansökan, märkt "Utvecklingsingenjör Contura" sänds per mail till madeleine.johannesson@nibe.se eller till NIBE AB, Personalavdelningen, Box 14, 285 21 Markaryd. Intervjuerna sker fortlöpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Hjärtligt välkommen!

Kommentarer (0)