CoolStuff lanserar idag nya designen!

Vi har haft den på gång under lång tid. För ungefär ett år sen bestämde vi oss för att arbeta tillsammans med Doberman som står för den grafiska profilen, och nu - äntligen - lanserar vi nya designen!

Det är väldigt stora förändringar från förra designen och vi är medvetna om att sånt kan störa en del. Men vi lovar, vi är exakt samma CoolStuff som tidigare! Och vi tycker förändringen lyfter sajten mycket - den är roligare och mer spännande att utforska, mer klickvänlig och att produkterna lyfts fram bättre.

För att ta in våra kunders synpunkter så har sajten den senaste månaden legat uppe för offentlig betatestning och ca 200 personer har valt att ge oss sin feedback. Totalt sett var feedbacken positiv. 64% tyckte att den var bättre än förra designen, 22% tyckte den var sämre och 14% tyckte de var lika bra eller visste inte. De vanligaste negativa åsikterna var att sidan är för rörig och plottrig, för vit och flyter ut och att den liknar alla andra hemsidor istället för att vara unik som vår förra design. Det har varit suveränt att ha fått så mycket åsikter och vi har gjort vårt bästa för att förbättra och justera designen efter feedback.

Ännu har vi i princip inte lanserat några nya funktioner jämfört med förra sajten, utan fokus har legat på just designen. Men det närmaste året är tanken att vi ska göra sajten bättre rent funktionsmässigt med bättre sök, bättre produktrekommendationer, presentinslagning, önskelista mm.

• Fritid

• coolstuff ab

Vi säljer roliga prylar, presenter, usb-gadgets, upplevelser och julklappar på Internet. Målet är att erbjuda våra kunder de coolaste, snyggaste och mest innovativa prylarna på marknaden. Därför kallar vi oss Sveriges prylmecka! Vi arbetar kontinuerligt med att hitta nya prylar och förbättra sortimentet. För mer info gå in på www.coolstuff.se