​De sex coolaste trenderna inför Halloween 2016!

Pressmeddelande   •   Okt 03, 2016 12:58 CEST

Spöke, häxa, skelett – eller Superman, Darth Wader och en tetriskloss? Inför årets mest skrämmande högtid finns det massor att välja på för dig som vågar lämna den traditionella häxhatten hemma! Här kommer sex trender som gör dig coolast på Halloweenfesten i år!

1. Den mexikanska högtiden Day of the dead firas samtidigt som Halloween ger inspiration till dig som vill sticka ut på festen! Lång klänning eller kostym dekorerade med en surrealistisk blandning av dödskallar, benknotor och färgglada blommor! Givetvis fulländar du din look med en skrämmande cool sminkning!

2. Några av årets populäraste kostymer hämtar inspiration från filmens värld. Att klä ut sig till superhjälte är sällan fel, och årets stora uppgörelse i Batman vs Superman är ett självklart val för den som vill klä sig för att rädda världen för en kväll!

3. Star Wars är alltid helrätt, och att den mörka sidans främste sithlord Darth Wader passar fint till Halloween är kanske inte så förvånande! Givetvis är du minst lika cool utklädd till Yoda eller prinsessan Leia!

4. TV-serier som The Walking Dead håller zombietrenden levande, och för dig som vill klä ut dig till en blodfattig figur finns gott om valmöjligheter! Allt från en traditionell, blek zombie till zombieprinsessa, zombiepirat och zombiekirurg (för övrigt ett dödssäkert sätt att komma över de där läckra hjärnorna!). Akta så du inte blir biten!

5. Om du tvärtom tycker att zombies är lite för färglösa för din smak är det helrätt att satsa på galen, glammig 80-talsretro istället! Stora peruker, discodivor och färgsprakande träningsoveraller får dig garanterat into the groove! Gillar du retrospel är det alltid ett säkert kort att klä ut sig till Super Mario, eller en Tetriskloss!

6. Just roliga och knasiga kostymer blir allt populärare – Halloween är inte längre enbart till för de skrämmande mörka krafterna! Klä ut dig till en dansande flodhäst, en läskig kackerlacka eller varför inte gå ihop med bästisen och bilda radarparet bacon och ägg?!

CoolStuff AB har varit verksam inom e-handel sedan 1999. Vi säljer roliga prylar, presenter, usb-gadgets och julklappar på Internet. Målet är att erbjuda våra kunder de coolaste, snyggaste och mest innovativa prylarna på marknaden. Därför kallar vi oss Sveriges prylmecka! Vi arbetar kontinuerligt med att hitta nya prylar och förbättra sortimentet. För mer info gå in på www.coolstuff.se

Kommentarer (0)