Kunden i fokus från början till slut.

CoolStuff har nominerats till priset ”Customer Experience of the Year 2015” av Nordic eCommerce Knowledge.

– Det är kul att se resultat när det är så många som jobbar så hårt med det, säger grundaren Kajsa Knapp.

Bubblet ligger på kylning.
Nordic eCommerce Knowledge har nominerat CoolStuff till ”Customer Experience of the Year 2015” efter ett Mystery eShopper-test. Omkring 400 mätpunkter från beställning till sajtnavigation till kundservice har granskats. Endast två andra e-handlare i hela Norden har nominerats till samma pris.

– Jag blir mycket stolt och jätteglad, det är kul att man ser resultat när det är så många som jobbar så hårt med det, säger Kajsa Knapp, en av CoolStuffs grundare.

Senaste året har CoolStuff fokuserat på att göra sajten bättre rustad för världsexpansionen, för att kunna möta den tuffa konkurrensen från internationella sajter.

Det lönar sig för kunderna.
– Jag är övertygad om att eftersom vi hela tiden tänker långsiktigt med allt i företaget blir det bra resultat. Vi tänker aldrig på genvägar eller quickfixes för kundernas del, säger Kajsa Knapp.

Vi säljer roliga prylar, presenter, usb-gadgets, upplevelser och julklappar på Internet. Målet är att erbjuda våra kunder de coolaste, snyggaste och mest innovativa prylarna på marknaden. Därför kallar vi oss Sveriges prylmecka! Vi arbetar kontinuerligt med att hitta nya prylar och förbättra sortimentet. För mer info gå in på www.coolstuff.se