Strike in Belgium

Pressmeddelande   •   Feb 12, 2019 12:03 CET

Strike in Blegium

We want to inform you that there is planned national strike in Belgium, Wednesday the 13th of February. This may have effect on logistics and shipments from Liege during the 13th. The team in Liege will do everything in their power to make up for any back log on Thursday. We are sorry for the inconvenience and the extra work load this might cause you.

Vi gör kontaktlinser för dig

CooperVision är en av världens största tillverkare av kontaktlinser.

Våra produkter säljs i över 100 länder över hela världen. Vi förbättrar människors syn – från Kina till Europa, och från Afrika till Nord- och Sydamerika.

Vi är medvetna om att det inte finns två ögon, två dagar eller två kunder som är identiska. Vi inser att människor vänder sig till oss för att få kontaktlinser av högsta kvalitet – oavsett om det gäller våra standardlinser eller några av våra speciallinser.

Vi är också olika. Vi anser att vi genom att samarbeta och lyssna på andra kan åstadkomma mycket mer. Allt detta är en del av vårt uppfriskande perspektiv som riktar sig till både dig som använder våra kontaktlinser och till de optiker som samarbetar med oss.

Surfa runt på vår webbplats om du vill veta mer om oss. Kontakta oss gärna och ställ frågor. Vi finns här för dig.

Kommentera