Time to nominate

Pressmeddelande   •   Sep 16, 2019 08:00 CEST

Nominate now at NCLF.COM

Nordic Optical Awards 2020 takes place in Copenhagen on the 25th of April. Nordic Optical Awards is a part of the NCLF, Nordic Contact Lens Forum, but next year the event stands on its own. It will be an amazing award night recognizing the people that push the boundaries within the optical industry. The award categories will remain the same as the year before.

There are four different categories for each country:

Best Optician

Best Sales Person

Best Store

Best Multiple Practises

Nominations are open from the 19th of August to the 15th of December. Nominate atnclf.com.

You can fill out the nomination forms in your own local language.

For the top three nominees in each country and category all expenses are payed for. So, don’t miss out on a full day and the award of the year. Welcome to Copenhagen in 2020 and remember – the only way to get to the event is through a nomination!

Vi gör kontaktlinser för dig

CooperVision är en av världens största tillverkare av kontaktlinser.

Våra produkter säljs i över 100 länder över hela världen. Vi förbättrar människors syn – från Kina till Europa, och från Afrika till Nord- och Sydamerika.

Vi är medvetna om att det inte finns två ögon, två dagar eller två kunder som är identiska. Vi inser att människor vänder sig till oss för att få kontaktlinser av högsta kvalitet – oavsett om det gäller våra standardlinser eller några av våra speciallinser.

Vi är också olika. Vi anser att vi genom att samarbeta och lyssna på andra kan åstadkomma mycket mer. Allt detta är en del av vårt uppfriskande perspektiv som riktar sig till både dig som använder våra kontaktlinser och till de optiker som samarbetar med oss.

Surfa runt på vår webbplats om du vill veta mer om oss. Kontakta oss gärna och ställ frågor. Vi finns här för dig.

Kommentera