Välkommen till vår nya tankbilstvätt!

Nyhet   •   Jan 30, 2017 10:22 CET

Vi på Corvara arbetar ständigt med att utveckla och förbättra vårt miljöarbete och effektivisera vårt sätt att arbeta. Vi gör konkreta insatser där de gör störst nytta. Så 2016 påbörjade vi arbetet med att göra en rad förbättringar i vår tankbilstvätt i Sundsvall. Detta gjordes i ett led av att det är viktigt för oss att möta de krav och efterfrågningar som våra kunder har. Vår vision är att ge dig som kund hög kvalitet på de tjänster vi utför. Vi strävar alltid efter att du som kund ska få den ultimata kundupplevelsen. Hos oss får du ett vänligt bemötande, högklassig service och ett väl utfört arbete där vi tar hänsyn till alla detaljer.

Låt oss ta hand om era tankbilar, containers och chaufförer!

Medan vi tar hand om ditt fordon kan chauffören bekvämt vänta i våra lokaler, det finns möjlighet att ta en dusch, och givetvis bjuder vi på fika. Vi är granskade av SP Technical Research Institute of Sweden för SQAS, och medlem i SNTCA. Intygen som skrivs ut är EFTCO:s ”European Cleaning Document” (ECD).

Kontakta gärna oss för att diskutera vilka lösningar vi kan erbjuda din verksamhet.
Telefon: 060 – 64 47 90
E-post: tankbilstvatt@corvara.se