Foto:  SVT
Foto: SVT

Se Frida Sundemo tolka *NSYNC i På Spåret

I fredags gästade artisten Frida Sundemo På Spåret i SVT. Tillsammans med husbandet Vaz tolkade hon 'It's Gonna Be Me' med *NSYNC, en av pojkbandets absolut största hits.

Frida Sundemo har under de senaste åren varit en självklar del av den internationella alt pop-scenen. De senaste åren har flera av hennes utsökta poplåtar hörts i flera av världens mest populära TV-serier och debutalbumet Flashback & Futures från 2017 uppmärksammades av internationell media som Billboard Magazine, The Fader och V Magazine. Frida är också en eftertraktad vokalist för producenter och DJ:s över hela världen, och hon sjunger bl.a. på låtar med Lindstrøm, Kasbo och Morten.

Under hösten har Frida släppt låtarna 'Nothing Can Hurt Me' och 'Gazelles', och den 24 januari kommer en Pure Version på 'Nothing Can Hurt Me'.

Se uppträdandet i På Spåret här (17 minuter in): Frida Sundemo i På Spåret

Lyssna på Frida Sundemos egna musik här: Frida Sundemo på Spotify