Frida Sundemo firar 10 år som artist med ny EP

Frida Sundemo firar 10 år som artist med ny EP

I år är det 10 år sedan Frida Sundemo debuterade som artist, något hon firar med releasen av en helt ny EP den 29 maj. Men redan idag delar hon med sig av nya singeln ’Anything’, en låt om att inte ge upp.

2010 slog Frida Sundemo igenom med det Japan-exklusiva albumet Dear, Let It Outochde senaste åren har flera av hennes utsökta poplåtar hörts i flera av världens mest populära TV-serier. Nu firar Frida Sundemo 10 år som artist med släppet av en helt ny EP den 29 maj. Men redan idag delar hon med sig av nya singeln ’Anything’, en bombastisk pop-låt om inte ge upp och att aldrig sluta kämpa.

- Anything handlar om att aldrig ge upp, varken för sin egen skull eller för dem man älskar, berättar Frida om nya låten.

Lyssna på 'Anything' här: http://open.spotify.com/album/0GBU3xK0Xpm9sSVMze7ods

Oh, you should now
That it might feel like
They’ll rip our hearts out