Pressinbjudan till Create Exit Event 24 januari på Expectrum

Träffa startups och entreprenörer från tio år med Create

Tio år har gått sedan starten av Create Business Incubator. Sedan dess har närmare 150 bolag inkuberats och många fler har funnits med i vår värld av startups, drivna entreprenörer och affärsutveckling. Nu är det dags för ett nytt gäng att gå ut och erövra världen. Därför bjuder vi in till Creates Exit Event den 24 januari där vi minglar, gör affärer, firar segrar och framför allt önskar de nya alumnerna lycka till!

Klockan tolv står Creates startups och entreprenörer redo i The Hub på Expectrum för att träffa dig, näringslivet, kunder, investerare och likasinnade. Hugg din lunch på vägen in och ge dig in i vimlet.

Under eftermiddagen bryts minglet av med korta inspel när nya Exit bolag presenteras och diplomeras. Vi får även lyssna till tidigare alumner om deras resa efter inkubatorn.

Bolag som gör Exit:

När sorlet börjar lägga sig och visitkorten är slut avrundar vi dagen med after work.

Tid: 24 januari 2018, kl 12-16

Plats: Expectrum, Kopparbergsvägen 10, Västerås

Press är varmt välkomna att delta under hela eftermiddagen!