CRM-Konsulterna lanserar www.crmforum.se

Microsoft Dynamics CRM är den starkaste CRM-produkten på marknaden och efterfrågan är i dagsläget mycket stor. Antalet personer som arbetar mycket med systemet i Svergie har växt mycket under de senaste åren och Microsoft spår att mångdubbelt fler kommer att börja arbeta med det.

CRM-Konsulterna lanserar därför Sveriges första forum för Microsoft Dynamics CRM och hoppas därmed bidra till att skapa en stark community runt Microsoft Dynamics CRM. crmforum.se drivs helt ideellt av CRM-Konsulterna då vi tycker det är trevligt, behövligt för alla som arbetar med produkten samt att vi tror det gynnar spridningen och kundnöjdheten av Microsoft Dynamics CRM.

Till skillnad från många andra forum så tillåter crmforum.se även vanliga CRM-användare att träffas och disktuera med varandra och experter i en separat del. Många användare är också så pass kompetenta att de mycket väl passar till de mer avancerade delarna av forumet.

Vi hoppas att denna community ska växa och bli stark så att vi kan lyfta varandra till nya höjder!

www.crmkonsulterna.se

Varför välja någon som är sämre?