Konfektionskedja investerar i mobila system från Cub Business Systems

Pressmeddelande   •   Aug 31, 2012 14:26 CEST

Cub Business Systems har tecknat avtal med en av Sveriges största butikskedjor kring utveckling på Cubs mjukvaruplattform CubLink®.

Systemet baserar sig på vår lösning CubLink® ShopFlow och erbjuder logistikfunktionalitet för olika typer av mobila enheter i butik. Lösningen kommer att användas i butiker i både Sverige och utomlands.

” Vi är glada att fler och fler butikskedjor ser fördelarna med de mobila lösningar som vi kan erbjuda” säger försäljningschef Kristofer Browall på Cub. ”Den flexibilitet som vår plattform erbjuder för många skiftande tillämpningar på olika mobila enheter ger möjligheter till ännu bättre möten med kedjornas kunder” menar han.

För mer information, kontakta Kristofer Browall, tel 0705-210 300 eller Urban Engström, tel 0705-709080

Cub Business Systems tillhandahåller lösningar och produkter till företag som strävar efter att effektivisera flödet av material och information. Våra lösningar baseras på vår utvecklingsplattform, CubLink® som innehåller moduler för arbetet i handdatorn, men även kommunikations- och serverlösningar.  Våra lösningar används inom en rad olika områden som Handel, Tillverkning & Lager, Transport & Logistik, Fältservice samt Återvinning, och streckkoder, RFID, handdatorer och streckkodsläsare är vår specialitet. Lösningarna används för att effektivisera arbetet med t.ex. inventering, orderplockning, orderhantering, materialbeställning, godsmärkning, m.m.

Kommentarer (0)