Lasse Bjørnerud Daglig Leder för Cub Business Systems AS

Daglig leder för Cub Business Systems AS är Lasse Bjørnerud. Lasse har en gedigen erfarenhet från mobila lösningar och Auto-ID system, genom att tidigare arbetat i företag som Zebra Technologies, PSI Group AS, Unic Professional, m.m.

"Jag känner det mycket inspirerande att börja arbeta med Cubs lösningar och system, som erbjuder nya möjligheter på den norska marknaden" säger Lasse i en kommentar. "Det finns definitivt utrymme för mobila lösningar som erbjuder flexibilitet och effektiva anpassningar till företagens
verksamhet" menar Lasse.

Vi önskar Lasse välkommen och lycka till med sin nya tjänst i Norge. Lasse kan nås på tel: +47 952 79 582 eller på mail nedan. Cubs norska hemsida når du på www.cub.no

För mer information, kontakta Lasse Bjørnerud, tel +47-952 79 582 eller Göran Thörn, tel 0708-67 55 05

• Datorer, datateknik, programvaror

• CUBLink Lager
  • cub
  • cub business systems
  • cub handdatorsystem
  • cublink
  • handdator
  • ipad
  • läsplatta
  • läsplattor
  • rfid
  • wms
  • invenering
  • lagersystem
  • säljsystem
  • lasse
  • björnerud
  • bjørnerud

Cub Business Systems tillhandahåller lösningar och produkter till företag som strävar efter att effektivisera flödet av material och information. Våra lösningar baseras på vår utvecklingsplattform, CubLink® som innehåller moduler för arbetet i mobila enheter som smartphones, surfplattor, handdatorer m.fl., men även kommunikations- och serverlösningar.  Våra lösningar används inom en rad olika områden som Handel, Tillverkning & Lager, Transport & Logistik, Fältservice samt Återvinning. Hantering av effektiva system är vår specialitet. Lösningarna används för att effektivisera arbetet med t.ex. inventering, orderplockning, orderhantering, kassaläsning, materialbeställning, godsmärkning, m.m.