Årets E-handlare 2013 - CyberPhoto

Pressmeddelande   •   Dec 05, 2013 08:59 CET

Cyberphoto är Årets E-handlare 2013 inom kategorin foto. I samband med köp hos CyberPhoto får kunderna själva utvärdera sina erfarenheter och upplevelser via prisjämförelsesiten Pricerunner. Baserat på dessa betyg delas sedan priset ut vid årets slut. CyberPhoto AB som nu för tionde gången i rad får utmärkelsen av konsumenterna anser att detta är det mest betydelsefulla priset man kan erhålla eftersom det grundar sig på kundernas egna omdömen.

"Vilken glädje för oss att återigen få ta emot detta pris. det betyder mer för oss för varje år som går eftersom konkurrensen ständigt ökar. Vårt mål är att alltid överträffa våra kunders förväntningar och vi kommer självklart att fortsätta vår utveckling med att stå för kunnighet, ärlighet och god kundservice. Vi vill rikta det varmaste tack till våra underbara kunder och välkomnar alla inför det kommande året. Det kommer nämligen att bjuda på en hel del trevligheter. säger Patrick Ohlsson, VD på CyberPhoto AB.

CyberPhoto AB är det enda företag som har tilldelats utmärkelsen varje år sedan starten.