CyberPhoto - årets återförsäljare på Mobilgalan 2013

Pressmeddelande   •   Nov 08, 2013 11:54 CET

CyberPhoto AB är en en av Sveriges ledande e-handlare med hela 18 års erfarenhet av webbaserad försäljning. Under de gångna åren har CyberPhoto mottagit ett flertal utmärkelser inte minst för deras utmärkta kundservice. I går uppmärksammades de för första gången för sina framgångar inom kategorin mobiltelefoni.

På ett fullsatt Berns Salonger i Stockholm samlades under gårdagen de viktigaste beslutsfattarna inom mobilvärlden för att premiera årets främsta innovatörer och de allra bästa aktörerna bland Sveriges mobilföretag. Galan anordnas årligen av tidningen Mobil och Mobil Business och utmärkelsen grundar sig på en utvärdering och test av ett stort antal webbutiker.
CyberPhoto AB tilldelades detta år den prestigefyllda utmärkelsen Årets återförsäljare webbutik. På plats under kvällen fanns Mathias Ohlsson som är en av de som har arbetat med att utveckla CyberPhotos mobilavdelning.

-" Vi har satsat på att hålla ett brett och aktuellt sortiment och att kunna våra produkter riktigt bra i kombination med vår ständiga strävan att våra kunder ska vara nöjda med oss både före och efter sitt köp. Nu när vi har fått det här priset är det en helt otrolig känsla, det känns som en bekräftelse på att det vi gör fungerar och att vi hela tiden utvecklas i rätt riktning”, säger Ohlsson, som redan är tillbaka på kontoret i Umeå efter gårdagens festligheter. Efter firandet väntar nämligen ett fortsatt arbete för att hitta förbättringar och skapa nya möjligheter för CyberPhoto mobil.Tankarna på framtiden finns redan i bakhuvudet, - ”Visst kan CyberPhoto behålla titeln och bli Sveriges bästa webbutik för mobiler även nästa år – det ska vi arbeta hårt för!” avslutar Ohlsson med ett bestämt leende.