CyberPhoto AB – bästa webbutiken för mobiltelefoni 2015

Pressmeddelande   •   Jan 28, 2016 20:45 CET

Vinnarna i årets stora Mobilgala är korade och Cyberphoto AB har ännu ett år fått ta emot den stora hedersbetygelsen i form av en Guldmobilstatyett och titeln ”Online Retailer Of The Year”. Det är för tredje året i rad som CyberPhoto AB har tagit emot priset. På plats i den vackra Eric Ericsonhallen fanns två av medarbetarna.

Under torsdagskvällens Mobilgala stod det klart. För tredje året i rad har CyberPhoto AB utnämnts till årets återförsäljare för mobiltelefoni via webben. Mobilgalan hålls årligen och utser de allra främsta inom Sveriges mobilbransch. I år hölls festligheterna på Skeppsholmen i vackra Eric Ericsonhallen. Galan besöktes av två medarbetare som dagligen arbetar med CyberPhotos försäljning av mobiltelefoni, Stefan Sjöberg och Peder Vinterflod.

"Att få uppleva det här på plats var fantastiskt, vi har ställts mot de största i branschen och försvarat vår titel. Det är helt sagolikt”, säger Stefan Sjöberg som nyligen har axlat ansvaret för att driva CyberPhotos Mobilavdelning. ”Att ta över den här kompetenta avdelningen är ett stort ansvar men vi har en bra grund att stå på. Under de senaste 20 åren har vi utvecklat en gedigen tradition av god kundservice och det är ett vinnande koncept som vi självklart kommer att fortsätta med”, avslutar Stefan Sjöberg.

Även om kvällen var sagolik så är en sak säker. En försvarad titel innebär att CyberPhoto med övertygelse kan kalla sig Sveriges bästa webbutik för mobiltelefoni - på riktigt.

Mobilgalan har arrangerats sedan 2001 och det är Mobilbusiness och Mobile Institute som bjuder in. Vinnaren av utmärkelsen för Årets återförsäljare tas fram efter omfattande tester av butikerna. Testerna genomförs av redaktionen på tidningen Mobil.