Mobilgalan 2015 - CyberPhoto nominerade till Årets återförsäljare - webb

Pressmeddelande   •   Jan 27, 2016 15:07 CET

Mobilgalan slår snart upp portarna och Cyberphoto AB är ett av fyra företag som är nominerade till utmärkelsen ”Årets återförsäljare – webb”. CyberPhoto har tidigare tagit hem den prestigefyllda titeln två år i rad. Vinnaren utses efter omfattande tester.

Mobilgalan arrangeras av Mobilbusiness and Mobile Institute. Sedan starten 2001 han man samlat och hyllat mobilbranschens bästa innovationer, nykomlingar och företag under galan. De lyckliga vinnarna har gått hem med en statyett och en utmärkelse. Bland nomineringarna i år finns bland annat titeln ”Årets återförsäljare - webb” och det är i denna kategori som CyberPhoto för tredje året är nominerad i. Vinnaren av utmärkelsen tas fram efter omfattande tester av butikerna.

Under åren 2013 och 2014 har Cyberphoto AB blivit tilldelade den prestigefyllda titeln ”Årets återförsäljare – webb” och nu återstår det att se om de kan försvara titeln även för 2015.

Den 28 januari får vi svaret. Det är då festligheterna går av stapeln i Eric Ericsonhallen på Skeppsholmen i Stockholm.